לאונרדו דיקפריו עם בר רפאלי | השופט תמונה אחת שווה אלף מילים לא במקרה של רפאלי ודיקפריו

אל תפגעי בדורות הבאים. ונזכור איך הכול התחיל.


דיקפריו לא עזר לרפאלי לטשטש את תרגיל המס כלכליסט

אמש הגיעו ידיעות על כך שהזוג.

לאונרדו דיקפריו עם בר רפאלי. דוגמנית העל הישראלית בר רפאלי ובן זוגה ההוליוודי השחקן לאונרדו דיקפריו מתעוררים הבוקר שני לבוקר ראשון בישראל בחדרם במלון דן תל אביב. לאונרדו דיקפריו טדי דניאלס הוא שחקן עתור פרסים אשר היה מועמד 3 פעמים לפרס האוסקר. מדור הרכילות פייג סיקס של הניו יורק פוסט מעדכן שהפרידה של בר וליאו הושלמה וזה ס-ו-פ-י.

לאונרדו וילהלם דיקפריו באנגלית. Leonardo Wilhelm DiCaprio נולד ב-11 בנובמבר 1974 הוא שחקן קולנוע ומפיק אמריקאיזוכה פרס האוסקר לשחקן הטוב ביותרדיקפריו החל את הקריירה שלו. משפחת רפאלי הגיעה בהרכב כמעט מלא כדי לפרגן לבן הצעיר און בפרמיירה לסרט החדש שבו הוא מככב בתפקיד ראשי.

רויטרס הדוגמנית הישראלית בר רפאלי עוברת תקופה לא קלה עם חקירות מס הכנסה כנגדה בנוסף לחקירות נאלצה הכוכבת גם לנהל ככל הנראה שיחה לא נעימה עם בן זוגה לשעבר. מדוע סיפור אהבה זה לא הוכתר עם סוף שמח הוא אולי ידוע רק המאהב לשעבר. כך התבקשה בר רפאלי למנוע התבוללות - ובסוף התחתנה עם יהודי פעיל הימין ברוך מרזל נחרד מהאפשרות שהדוגמנית הישראלית שחוגגת היום 33 תינשא לליאונרדו דיקפריו וכתב לה מכתב חמור בנושא.

בר רפאלי הפסידה בבית המשפט. השופט קבע כי רפאלי לא הוכיחה ניתוק של תושבות ב-2010-2009 או שמערכת היחסים עם ליאונרדו דיקפריו עלתה בעוצמתה על קשריה המשפחתיים והחברתיים בישראל - ועל כן עליה. האם בר רפאלי השתמשה בליאונרדו דיקפריו כדי להעלים מיסים בסך מילוני שקליםחדשות הבידור ימי א- ה ב- 1930 ב- hot.

בר רפאלי וליאונרדו דיקפריו נפרדו. הבית של דיקפריו לא היה בית הקבע שלה לפי פסק הדין שנחשף לראשונה בכלכליסט על הדוגמנית לשלם 8 מיליון שקל מס והוצאות משפט בסך 120 אלף שקל. אעיר כי במקרה דנן ובהתחשב בכך כי מדובר במי שנמנים על תעשיית הבידור והזוהר האמירה לפיה תמונה אחת שווה אלף מילים אינה בהכרח נכונה.

גם האלבום המשפחתי עם דיקפריו לא שיכנע. האחות הגדולה בר שהסתפקה בפרגון. בר רפאלי ולאונרדו דיקפריו.

מסתבר שאביו גורג דיקפריו כתב מכתב שצורף כראייה לתיק של רשויות המס נגד בר רפאלי ובו מעיד גורג על כך שבשנים מסוימות בר רפאלי אכן התגוררה עם בנו הכוכב בארצות הברית ולא בישראל בניגוד לטענות רשויות המס. AFP TMI יודע ש. דניאלה פיק עם לאונרדו דיקפריו צילום.

הרומן בין הדגם הישראלי המפורסם לכוכב הטיטאניק החל בשנת 2006. לאונרדו דיקפריו מקבל החלטות וכמו שאמר לסוכן הנדלן שלו. סלבס מורידה את הדגל לחצי התורן.

הוא התנפח למודל לבוש הביקיני שלו לאחר שקידם את סרטו החדש תריס. מה תעשה בר רפאלי. ליאונרדו דיקפריו הגיע למשחק עם חברו הקרוב השחקן לוקאס האס שמתלווה אליו לכל מקום שהוא הולך אליו ועוד ידידה אלמוניתבר רפאלי שבשישי האחרון עוד הנחתה את מצעד הגאווה בתל אביב קפצה לאחר מכן לאירופה ובראשון כבר הגיעה.

לאחרונה הוא אף היה מועמד. ליאונרדו דיקפריו הניח שמועות כוזבות על פיצול עם היופי הישראלי בר רפאלי למנוחה כשהוא מתכופף איתה ביאכטה מול חופי קאבו מקסיקו. לאונרדו דיקפריו ובר רפאלי צילום.

לידיעת בר רפאלי דניאלה פיק מתרועעת עם האקס שלך. על התמונות הרבות שהוצגו בפניו בהם מופיעים רפאלי ובן זוגה לשעבר לאונרדו דיקפריו כתב. נמאס לי להתעסק עם שוכרים בוא נשים אותו על המרקט.

הכוכבת הישראלית חיה את החלום ההוליוודי ומבלה עם כוכב טיטאניק ומי שהיה בן זוגה לשעבר של. פורסם פסק הדין בערעור בר רפאלי.


ליאונרדו דיקפריו רוצה את בר רפאלי בחזרה


בר רפאלי מערערת דיקפריו ואני היינו תא משפחתי לכל דבר גלובס


רכילות עוד לוקאלי Nrg ליאו נטש על בטן מלאה


מנימוקי ביהמ ש בר לא הביאה את דיקפריו לעדות


ליאונרדו דיקפריו בישראל


ליאונרדו דיקפריו יודע שהחברה החדשה שלו לא לובשת בגדים Tmi


בר רפאלי מערערת קבעתי את מושבי בארה ב לצד דיקפריו באותן שנים משפט Themarker


מנימוקי ביהמ ש בר רפאלי לא הביאה את דיקפריו לעדות בארץ גלובס


סופי בר רפאלי וליאונרדו דיקפריו כבר לא ביחד וואלה סלבס


דיווחים בחו ל דיקפריו העביר לילה עם השחקנית קייט בוסוורת וואלה סלבס


רכילות עוד אינטרנשיונל Nrg כאן גרים בכיף בר וליאו


בר רפאלי מאשימה את דיקפריו חדשות הבידור Youtube


בר רפאלי וליאונרדו דיקפריו האיחוד בערך


השופט תמונה אחת שווה אלף מילים לא במקרה של רפאלי ודיקפריו


מטפיסיקה סינית בר רפאלי ליאונרדו דיקפריו מה אומרים הכוכבים


לוהט או מפדח כל הרגעים שבר רפאלי הייתה שמחה לשכוח מגזין את


עוה ד של בר רפאלי לא אתפלא אם דיקפריו סירב להעיד אנשי הזוהר לא ששים לכך חדשות מעריב


פפראצי בר רפאלי וליאונרדיו דיקפריו במשחק כדורסל


כך התבקשה בר רפאלי למנוע התבוללות ולא להינשא לליאונרדו דיקפריו ובסוף התחתנה עם יהודי Xnet

Next Post Previous Post
No Comment
Add Comment
comment url
Advertisement here
Advertisement here
Advertisement here